top of page
נגררים לאופנועים

בית >> מאמרים >> נגררים לאופנועים

נגררים לאופנועים

חברת רם אור קוגוט מייצרת ומשווקת נגררים לגרירת אופנועים והובלתם לשטח בצפון, בחיפה, בקריות.

נגררים לאופנועים: ייצור נגררים לגרירת אופנועים והובלתם לשטח. הובלת אופנוע יכולה להיות לעתים קרובות מאתגרת. עם זאת, בעזרת נגרר לאופנוע, אתם יכולים לעשות זאת בצורה בטוחה ומאובטחת.
 

מה כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים נגרר לאופנוע?

  • קיבולת - נגררים מגיעים בצורות ובגדלים שונים. בהתאם לגודל האופנוע שלכם, בחרו בנגרר שמבטיח בצורה מספקת את חלוקת המשקל באופן שווה. ישנם גם נגררים עם שתי מסילות שניתן להשתמש בהם להובלת שני אופנועים. אם אתם מתכוונים להשתמש בנגרר גם לנשיאת ציוד או מטען אחר, הקפידו לבחור באחד שמתאים לשימוש רב תכליתי זה.
     

  • משקל - מומלץ מאוד לבחור נגרר שיהיה קל ככל האפשר, על מנת להכיל את משקל האופנוע בלי לגרום לרכב שלכם להתאמץ יותר. לצורך כך, בחרו בנגרר העשוי מחומרים קלים. פלדה, אלומיניום וסיבי זכוכית הם החומרים הנפוצים ביותר.
     

  • בלמים הם חלק חשוב בשימוש בטוח בנגרר. רוב הנגררים היום מגיעים עם מערכת בלימה חשמלית המחברת את מערכת הרכב הגורר עם הנגרר באמצעות בקר (קונטרולר). ישנם גם נגררים עם מערכות בלימה הידראוליות יקרות שהן אידיאליות רק אם בכוונתכם להשתמש במספר כלי רכב שונים עם הנגרר.

נגרר פתוח הוא חסכוני ויכול לשמש גם כנגרר רב תכליתי. הוא מגיע כנגרר שטוח או עם מסילה. הנגררים הללו אמנם קלים יותר, אך הם אינם מגנים היטב על האופנוע שלכם מפני מזג אוויר סוער או פסולת שעפה מסביב תוך כדי נסיעה.

 

לעומת נגררים פתוחים, נגררים סגורים הם הרבה יותר מתוחכמים עם מגוון עיצובים מותאמים אישית. נגררים סגורים לא רק מגנים על האופנוע מהסביבה החיצונית, אלא יכולים לשמש גם כיחידות אחסון נוספות על הכביש.

 

נגררים אלה עולים יותר בהשקעה ראשונית, אבל עשויים לחסוך לכם עלויות אחרות בטווח הארוך, כמו דלק. זאת בזכות העיצובים האווירודינמיים שלהם.

רם אור קוגוט בע"מ - ייצור נגררים והובלת אופנועים

רם אור קוגוט היא חברה ותיקה לייבוא וייצור של נגררים מכל הסוגים הפועלת עפ"י תקן ISO 9001. לייעוץ לגבי נגרר לאופנוע שלכם - צרו עימנו קשר עוד היום.

צרו איתנו קשר כעת

לקבלת פרטים נוספים על ייצור נגרר לאופנוע, ניתן ליצור איתנו קשר בטל' 072-392-6964 או באמצעות הטופס:

bottom of page