top of page
מכירת קרוואנים בזכרון יעקב

בית >> מאמרים >> מכירת קרוואנים בזכרון יעקב

מכירת קרוואנים בזכרון יעקב

רם אור קוגוט מייבאת ומוכרת קרוואנים בזכרון יעקב מתוצרת גרמנית לצד ייצור קרוואנים.

מכירת קרוואנים אינה עסק לחובבנים מאחר שמדובר בתחום מורכב עם הרבה אחריות.
 

הקרוואנים של ימינו מציעים טווח נרחב מאוד של אפשרויות, סוגים שונים של כלים, מפרטים במגוון רמות, עמידות לתנאי השטח וכמובן גם עלויות. לכן, למי שמחפש לרכוש קרוואנים בזכרון יעקב, בחיפה ובמקומות אחרים בישראל, מומלץ לפנות אל מי שבאמת יודע מה הוא עושה.
 

חברת רם אור קוגוט מייבאת את הכלים הגרמניים של HOBBY ו-DETHLEFFS, אשר נחשבים למובילים עולמיים בכל הקשור לאמינות, נוחות, פינוק ושימוש יעיל. מדובר באחת החברות הוותיקות בישראל שמאחוריה כארבעים שנות ניסיון בעבודה עם לקוחות פרטיים, ציבוריים וביטחוניים. אנשיה אמונים על ביצוע שדרוגים ותוספות בקרוואנים, תיקונים פשוטים ומורכבים, ייעוץ בנושאי בטיחות, שימוש ותחזוקה ועוד.

בנוסף לייבוא קרוואנים ומכירת קרוואנים, חברת רם אור קוגוט עוסקת בייצור קרוואנים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח החל מקרוואן ריק ועד לקרוואן מצויד ומוכן לנסיעה בהתאם לדרישת הלקוח. הקרוואנים נמצאים באולם התצוגה של חברת רם אור קוגוט הממוקם ברח' ג'יימס ווט 3, חיפה.

 

ראוי לזכור כי רכישת קרוואן אינה עניין של מה בכך, ולכן אם אתם רוצים ליהנות מכלי איכותי באמת לאורך שנים רבות, פנו אל חברת רם אור קוגוט לקבלת סיוע וייעוץ.

צרו איתנו קשר כעת

לקבלת פרטים נוספים על מכירת קרוואנים בזכרון יעקב, ניתן ליצור איתנו קשר בטל' 072-392-6964 או באמצעות הטופס:

bottom of page